Szegedi Vízmű Zrt.
Szegedi
Vízmű Zrt.
A Szegedi Vízmű Zrt. központi telefonszáma
Központi telefonszám
+36 62 55 88 55
A Szegedi Vízmű Zrt. központi email címe
Központi e-mail
vizmu@szegedivizmu.hu
A Szegedi Vízmű Zrt. helyzete a Google Térképen
6720 Szeged,
Tisza Lajos krt. 88.

Fogyasztói elégedettségi vizsgálatok 2020

2021. 04. 28.

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) 2018 júliusától a víziközmű-szolgáltatók tevékenységével kapcsolatos fogyasztói elégedettséget is vizsgálja. 2018 után 2020-ban újra országos Felhasználói Elégedettségi Felmérést végeztetett a MEKH a víziközmű-szolgáltatókkal együttműködve.

A MEKH kétévente készíti el Felhasználói Elégedettségi Felmérését (FEF) a víziközmű-ágazatban. A második, 2020. évi felmérés eredményeit ma a hivatal online konferencián ismertette.

Az elégedettségi felmérés három pilléren nyugszik: alapfelmérés, kiegészítő felmérés és azonnali felmérés. 

Az alapfelmérés elvégzésére kétévente kerül sor. Az alapfelmérés a vízközmű-szolgáltatási ágazattal való elégedettség felmérésére szolgáló, kérdőíves, személyes megkérdezésen alapuló helyszíni adatfelvétel. A felmérés során a felhasználók véleményt nyilváníthattak az ivóvíz minőségének, az ivóvízellátás folyamatosságának, a vízfogyasztás mérésének, a számlázás helyességének, valamint a szolgáltató kommunikációs és környezetvédelmi tevékenységének megítéléséről. A felmérés célja az ügyfelek véleményének megismerése, szolgáltatásunk színvonalának emelése.

A felmérés negyven víziközmű-szolgáltatóra terjedt ki, melynek során közel négyszázezer felhasználót kérdeztek meg a víziközmű-szolgáltatások minőségéről, akik összesen több mint másfél millió választ adtak, a vizsgálatot lezáró jelentés pedig ezek feldolgozásán alapszik. Az eredmények azt mutatják, hogy a vízközmű-ágazat megítélése tovább javult, vagyis az ügyfelek elégedettek a szolgáltatójukkal.

Az Alapfelmérés során kapott adatok alapján összehasonlítottuk Társaságunk, a Szegedi Vízmű Zrt. eredményeit az országos átlagértékekkel. A Víziközmű szolgáltatók között – az összesített eredmények alapján – 7. lett a Szegedi Vízmű Zrt. (2018-ban 17.)  Az ügyfélszolgálattal 2020-ban a Szegedi Vízmű Zrt. fogyasztói voltak leginkább megelégedve, három kérdés kapcsán is az öt legjobb átlagminősítés egyikét ítélték meg szolgáltatójuknak. Mindent figyelembe véve a víziközmű-szolgáltatók tevékenységét átlagosan 8,5-re értékelték a fogyasztók a teljes mintában, a Szegedi Vízmű Zrt. 8,9 ponttal átlag feletti eredményt ért el:

grafikon

Forrás: MEKH

Részletes jelentés 2020

Fogyasztói elégedettségi vizsgálatok 2020

További híreink

Munkatársaink elismerése a Víz világnapján
Munkatársaink elismerése a Víz világnapján
2024. 03. 26.
Bóka József, a Szegedi Vízmű Zrt. értékesítési osztályvezetője belügyminiszteri kitüntetésben részesült:…
Balesetveszélyes csatornafedlap cseréje a Brüsszeli körúton, a Sándor utcánál
Balesetveszélyes csatornafedlap cseréje a Brüsszeli körúton, a Sándor…
2024. 03. 26.
A mai napon, a Brüsszeli körút – Sándor utcai csomópontban egy balesetveszélyes csatornafedlap javítását…
Összes hír Tovább az Összes hírre