Várjuk észrevételeit
A A A

Ügyfélszolgálati munkatárs

A Szegedi Vízmű Zrt.
 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI

munkatársat keres
 

A Társaság elsődleges célja Szeged és Algyő lakosságának, intézményeinek, iparának egészséges ivóvízzel való ellátása, valamint a keletkezett szennyvizek és csapadékvizek elvezetése, tisztítása és annak a természeti környezetbe történő visszavezetése.

Ügyfélszolgálatunk törekszik ügyfeleink teljes körű, magas színvonalon történő kiszolgálására, melyben egy összetartó, vállalati értékeket képviselő csapat vár TÉGED!
 

Köztünk a helyed, ha szeretnél a város szívében, egy jó csapat tagjaként dolgozni!


A munkakörhöz kapcsolódó főbb feladatok:

A beérkező ügyfelek bejelentéseinek, adatmódosításainak, események regisztrálása és adminisztrációja a személyes ügyfélszolgálaton és a bejövő ügyfél hívások fogadása. Fogyasztói megkeresések, reklamációk, kérelmek ügyintézése, továbbá részvétel a kintlévőség-kezelési eljárásban, szerződéskötések és szerződés módosítások adminisztrálásában, valamint kapcsolattartás a vállalat más osztályaival.


Akkor leszel ebben a munkakörben a legjobb, ha:

  • KIEMELKEDŐEN JÓL KOMMUNIKÁLSZ és nem félsz attól, hogyha megcsörren a telefon
  • komplex gondolkodásmód jellemez és folyamatszemlélet
  • türelemmel és magabiztossággal kezeled a kihívásokat
  • törekedsz a pontosságra, minőségre
  • rugalmas, kreatív, TALPRAESETT, nyitott személyiség vagy
  • szereted megoldani mások problémáját és ÖRÖMET jelent, ha segíthetsz


Ha a fenti kritériumokon túl rendelkezel még:

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel (előnyben a vízügyi technikusi, jogi asszisztensi, pénzügyi ügyintézői végzettségűek)
  • ANGOL nyelvtudással
  • irodai MS Office programok magasfokú alkalmazási ismereteivel


akkor juttasd el pályázatodat 2018. április 30-ig a humanpolitika@szegedivizmu.hu címre.

Munkavégzés helye: Szeged, Tisza Lajos krt. 88.

Bejelentkezés